Monday, May 18, 2009

PROGRAM GOTONG ROYONG KG. GICHING


Mari Kita Berganding Bahu Wahai Para Belia....~~~


Kehadapan semua para-para belia. Satu program gotong-royong akan di adakan pada 23 MEI 2009, pada hari SABTU pada pukul 8.30 pagi. Semua akan berkumpul di Masjid Al-Makmur. Pada belia yang mempunyai baju rasmi sila pakai untuk program bergambar bersama JKKKP.


Selain dari itu, saya memohon pada belia yang ingin bekerjasama dalam memeriahkan blog ini sila contact saya atau amri. Kalau xde kredit pon tgglkan no hp anda. En. Amri yang pulus lebat akan menghubungi anda..ahhah...

1 comment:

Pejuang^Belia said...

Apa yang lebat? nak menyanyi pun dah tak keluar suara rasanya ni..klu rasa² setakat nak bagi no.fon aku rasa baik simpan jerk hajat tu, tapi klu nak sedekah HP kat aku cepat² sikit buat amal tu..bukan apa bleh aku gadai buat call korg klu susah sgt nak callkan..pening! pening! apa pun blog kita ni semakin hari semakin ada peningkatan..pendek kata semakin best..harap² blog untuk belia kita ni bertambah canggih la hendaknya..so sama² lah kita "merentasi masa mengekalkan warisan" hoho..salam

Post a Comment